خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 33403
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


دایی : آدم‌های ریزه را جلو می‌فرستند و از طرف گادفادر زنگ می‌زنند

 

 

علی دایی پس از تمرین امروز پرسپولیس در خصوص اتفاقات بازی روز گذشته و مشکلاتش با باشگاه پرسپولیس صحبت‌هایی را مطرح کرد. تازه‌ترین انتقادات دایی از مجموعه‌ای که در آن فعالیت می‌کند را بخوانید.

*چرا پرسپولیس در همه مسابقات مثل بازی روز گذشته مقابل سپاهان بازی نمی‌کند؟
سؤال خوبی پرسیدید. به نظر من باید شرایط و انگیزه فراهم شود که یک تیم و یک بازیکن موفق باشد. ما در بازی مقابل الوحده هیچ انگیزه‌ای نداشتیم. حتما بچه‌ها هم در دل خودشان گفتند چرا باید در آن بازی خوب باشند. بالاخره من و برخی از آقایان باید انگیزه‌ای بدهیم که یک بازیکن، خوب بتواند در زمین بجنگد و حقش را بگیرد.

 

*کسب ۳ امتیاز مقابل الوحده انگیزه خوبی نبود؟
اگر ما این ۳ امتیاز را می‌گرفتیم برای موقعیت‌مان چه فرقی می‌کرد؟ باز هم می‌گویم در آن بازی خوب نبودیم و باختیم اما حرف من این است که بازیکن باید انگیزه داشته باشد تا موفق شود.

*می‌شود منظورتان را شفاف‌تر بیان کنید؟
موقعی که الاتحاد را می‌بریم نه پاداشی به بچه‌ها می‌دهند و نه انگیزه‌ای. چه فایده‌ای دارد، حتما یک بازیکن و یک فرد در دل خود این حرف‌ها را می‌زند. من نمی‌گویم همه چیز خوب است اما دادن انگیزه به یک بازیکن و یک تیم امری بسیار طبیعی است.

*چرا ابتدای فصل این حرف‌ها را نزدید؟
اول فصل همه حرف‌ها را گفته‌ام. ما به ۳مسافرت خارجی در لیگ قهرمانان آسیا رفتیم. نه در عربستان و نه در امارات پول توجیبی نگرفتیم. پس این انگیزه‌ها باید از کجا بیاید. برای خودم نمی‌گویم، برای بازیکنان می‌گویم. وقتی آنها می‌شنوند در تیم دیگر فلان کار شده خب معلوم است انگیزه‌شان کم می‌شود. بالاخره من معتقدم در یک تیم یا باید انگیزه مالی به وجود آید و یا باید انگیزه‌های حمایتی باشد. بهتر است زیاد درباره این موضوع حرف نزنم.

*بازی با سپاهان چگونه بود؟
این دیدار حیثیتی بود، ما با تیم بزرگ و قهرمانی مثل سپاهان بازی می‌کردیم. پیروزی و تساوی مقابل چنین تیمی در اصفهان راحت نیست. آنها آمده بودند در خانه خودشان پیروز شوند و جشن قهرمانی بگیرند اما بچه‌های ما با انگیزه دلی خودشان بدون اینکه توجهی داشته باشند چند مصدوم و محروم داریم آنها را متوقف کردند و من هم از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

*یعنی نبود بازیکنان اصلی شما اینقدر مهم بود؟
حداقل گر بخواهیم حساب کنیم به طور میانگین همیشه از ۷ یا ۸ بازیکن نمی‌توانستم استفاده کنم اما بچه‌ها مقابل سپاهان بسیار با انگیزه بودند. شما می‌دانید سپاهان تمام تیم‌ها را در خانه خودش اذیت می‌کندو حداقل در هر بازی ۱۰ موقعیت دارد. چون تیم و بازیکنان خوبی دارد، در هر بازی حداقل ۱۰موقعیت دارد اما ما در این بازی به آنها اجازه این کارها را ندادیم و فقط یک یا دو موقعیت به آنها دادیم. آنها توانشان بالا بود اما ما همه با هم کمک کردیم تا مقابل سپاهان بازنده نباشیم.

*ماجرای نورمحمدی تمام شد؟
چه حرفی بزنم؟ من می‌گویم خود بازیکن که نمی‌تواند برود حقش را بگیرد، باشگاه باید این کار را بکند. هر کس یک وظیفه‌ای دارد. این همه کارمند در باشگاه پرسپولیس حقوق می‌گیرند آن هم از پول بیت‌المال، کار این افراد چیست؟ من تازه روی نورمحمدی برنامه‌ریزی کرده بودم اما به یکباره یک روز قبل از بازی به من می‌گویند او محروم است. چرا بعد از بازی با الوحده نگفتند؟ موقعی که آقایان دنبال پیگیری کار نمی‌روند، نمی‌دانند چه خبر است.

*اما مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس معتقد است که شما اشتباه می‌کنید؟
دیدم ایشان مصاحبه‌ای در سایت و روزنامه خودشان انجام داده است که ما باعث شدیم محرومیت نورمحمدی کمتر شود. من این را می‌گویم که شما اصلا نمی‌دانستید که نورمحمدی چند جلسه محروم است؟ شما بروید صورت جلسه کمیته انضباطی را نگاه کنید. اگر یک نفر از پرسپولیس آن را امضا کرده باشد گردن من را بزنید.

روز شنبه ساعت ۱۶:۳۰ سر تمرین پرسپولیس رضا نورمحمدی به من گفت که روزنامه‌ها نوشته‌اند نمی‌توانم در بازی برابر سپاهان به میدان بروم. من گفتم، رضا مگر می‌شود؟ سپس در مقابل اعضای کادر فنی به آقای رسایی زنگ زدم و از قصد بلند بلند صحبت کردم. ایشان به من گفت روز جمعه به آقای خوردبین اعلام کرده که نورمحمدی نمی‌تواند مقابل سپاهان بازی کند که خوردبین هم گفت این موضوع درست نیست، حالا من می‌پرسم چه کسی باید این موضوع را به من بگوید؟ چه فردی باید جواب مردم را بدهد؟ چه فردی باید تیم را تمرین بدهد؟ درست است خیلی‌ها به من می‌گویند نورمحمدی یک بازیکن بود اما من هم برنامه ریزی خودم را داشتم.

*اتفاقات با همین ماجرای نورمحمدی تمام می‌شود؟
خیر، اگر بخواهم در مورد اتفاقات صحبت کنم ۳ روز باید بایستم و حرف بزنم. راستی این را یادم رفت بگویم که من بعد از این ماجرا از خوردبین همه چیز را پرسیدم که ایشان هم قبول کرد صحبت‌های مسئولان باشگاه درست نیست. آقایان، نامه‌نگاری شما شنبه‌ صبح بوده است.

*گفته‌اید که با بازیکنان شما تماس می‌گیرند. در این باره صحبت می‌کنید؟
یک بازیکن به من گفت یک آقایی که همان بیژن فلانی است و جزء دار و دسته گادفادر (پدرخوانده) محسوب می‌شود و من دوست ندارم اسم ایشان را بیاورم و در این فوتبال تا دلتان بخواهد دلالی می‌کند، به من زنگ زده و از طرف فلان فرد اعلام کرده که پرسپولیس آماده عقد قرارداد با شما است و با هیچ کس حرف نزن تا انتهای فصل. اگر بازیکنان تیم من این مسائل را بشنوند و بپرسند، باید به آنها چه گفت در این شرایط حساس پرسپولیس.

*ماجرا فقط از سوی این یک بازیکن مطرح شد؟
خیر، یک بازیکن ملی‌پوش هم قبلا به من گفت که یکی از همکاران برخی از آقایان به من زنگ زده و گفته برای فصل آینده خودت را آماده کن. حالا من نمی‌دانم این آقا از دور و اطراف باشگاه است و یا چه کاره است. البته حق طبیعی باشگاه است که برای فصل آینده خودش تصمیم بگیرد اما چرا با من و بچه‌ها در این شرایط حساس این طور رفتار می‌کنید. در تمام دنیا سرمربی تصمیم می‌گیرد که کجا باید اردو تشکیل شود اما برخی از آقایان به اسپانیا و آلمان رفتند تا از کمپ‌ها دیدن کنند تا اردوی پرسپولیس برگزار شود. آیا این حرفه‌ای است؟ آقایان من مربی هستم و باید بگویم کجا باید اردو برگزار شود، من باید برنامه بدهم. متأسفانه در مملکت ما این موارد جا افتاده که بسیار غلط است. من ناراحتم، دلم گرفته که چرا با من شفاف نیستند. با من شفاف باشید. من به خاطر رفاقت آمدم. نمی‌خواهم بازارگرمی کنم اما به خاطر پول به پرسپولیس نیامده‌ام. من و خدای خودم می‌دانم که به عشق این تیم آمده‌ام.

*دیروز گفتید ساکت به شما پیشنهاد داده بود، فقط از سپاهان پیشنهاد داشتید؟
یکی از تیم‌ها سپاهان بود اما من و خدای خودم می‌دانیم تیمی بود که ۳ برابر پرسپولیس به من پول می‌داد اما من گفتم خیر. حتی حرف‌های دیگری هم با من زد اما گفتم نه و به خاطر هواداران و عشق و علاقه قلبی‌ام به این باشگاه به پرسپولیس آمدم.

*الان مشکل شما با چه کسی است؟
باید به آقایان بگویم یکسری آدم‌های ریزه را نفرستید به من زنگ بزنند و درباره مسائل مختلف حرف بزنند. کسی را واسطه نکنید. اگر حرفی دارید به خودم بگویید و جوابش را بشنوید. من از کسی جز خدا نمی‌ترسم. من یک حکم گرفته‌ام و الان هم در پرسپولیس هستم. ۲۵ سال در این فوتبال با تمام وجودم عرق ریخته‌ام. اگر الان علی دایی هستم این حکم من را خدا امضا کرده و با او طرف هستم و هیچ کس نمی‌تواند من را از خدا جدا کند چون حکم من را او امضا کرده است. علی دایی با یک امضا نمی‌آید و با یک امضا هم محو نمی‌شود.

*حرف پایانی؟
به این بازیکنان افتخار می‌کنم و انشاء الله بتوانیم از خجالت هواداران دربیاییم. از ته قلبم آرزو می‌کنم شرمنده این هواداران نباشم. البته هواداران واقعی پرسپولیس که همیشه یار و یاور دایی بودند من را تشویق کردند و من همیشه شرمنده آنها هستم. امیدوارم خدای بزرگ آنقدر به من عزت بدهد که این هواداران از من راضی باشند. برای من مهمترین چیز رضایت هوادارانی است که هر چه دارم از آنها است. امیدوارم آنها در این روزهای حساس پرسپولیس و بازیکنانش را بیشتر حمایت کنند تا به لطف خدا بتوانیم در بازی‌های آینده موفق باشیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com